Servis

VONSCH poskytuje bezkonkurenčný profesionálny komplexný záručný a pozáručný servis na celé spektrum svojich výrobkov. Kvalitné komponenty výrobkov a 72 hodinový test každého výrobku na reálnom motore alebo reálnej záťaži znižujú počet servisných zásahov na minimum. Záručné doby na jednotlivé výrobky sú často nad rámec zákona a po objednaní profylaktickej prehliadky resp. podpísaní servisnej zmluvy alebo programu komplexnej starostlivosti sú adekvátne predlžované. Naším cieľom je spokojný zákazník.

Nonstop linka +421 905 253 188 – technická podpora po 24 hodín poskytuje užitočné technické rady a rýchly servis.

Záručná oprava sa vykonáva buď podľa uzavretej servisnej zmluvy (kde je možné dohodnúť aj opravy do 24 hodín, resp. menej), alebo v najbližšom možnom termíne po nahlásení , po dohode so zákazníkom. Spravidla je možný ihneď - maximálne do 3 dní. Servisný zásah VONSCH neznamená len „tradičný“ nástup na opravu, ktorý nič nevraví o vlastnej oprave, ale plné odstránenie závady, nakoľko servisné oddelenie disponuje ochotnými špecialistami a vybaveným skladom náhradných výrobkov, resp. náhradných dielov. Spôsob záručných opráv je popísaný v dokumentácii k výrobkom – nižšie výkony je potrebné doručiť do sídla firmy, k vyšším výkonom vycestuje náš servisný technik.

Pozáručný servis je rovnako rýchly, kvalitný a dostupný ako záručný. Zákazníkovi sú ponúkané možnosti, z ktorých si môže vybrať a je mu naďalej poskytované bezplatné poradenstvo, nakoľko prvotná príčina chyby je veľmi často v prídavných zariadeniach, resp. technických súvislostiach a nie priamo na výrobku, ktorý chybu len signalizuje.

Preventívne prehliadky a profylaktický servis sa prevádza po dohode so zákazníkom na základe servisnej zmluvy alebo zmluvy o preventívnych prehliadkach v dohodnutých intervaloch.

Po dohode s klientom ponúkame školenia obsluhy zariadení, ale zároveň vieme Váš personál odborne vyškoliť v širších súvislostiach.

Vieme, že náš servis je našou silnou stránkou a sme naň právom hrdí.